24/7 live ondersteuning - 365 dagen per jaar


Service naar wens
Tegenwoordig kunnen alle espresso machines mooie koffies maken. Het gaat er bij het hebben van een espresso machine om welke leverancier de telefoon opneemt als je machine weigert terwijl er gasten aan de bar staan. Eversys kunt u 365 dagen per jaar, 24 uur per dag op alle dagen van de week bellen. Je krijgt altijd iemand aan de lijn die je direct kundig helpt.

2-uurs service
Conform het service basis model van EVersys leveren wij 24/7 support. Telefonisch oplossen lukt voor 7 van de 10 meldingen, 15% lossen we inmiddels preventief online op en 20% vraagt om daadwerkelijke technische handjes op locatie. We wisselen dan binnen maximaal 2x 60 minuten de kapotte module voor een nieuwe. Je kunt snel weer koffie serveren aan je gasten.

Preventief
Dankzij ons unieke online telemetry service bord hebben we live inzicht in de werking van alle Eversys espresso machines. Als een van de bewegende delen (zethuis) langzamer gaat lopen merkt de gebruiker daar nog niks van, maar ontvangen wij een waarschuwing. Zo lossen we preventief zaken op zonder dat de gebruiker dit merkt en voordat er operationele problemen van komen. Dat is service anno 2020!

Operationeel blijven
Als er onverhoopt errors optreden repareert Eversys nooit op locatie. De getrainde Technisch medewerker wisselt de getroffen module voor een werkende variant, controleert product instellingen en zorgt dat de gebruiker snel weer koffies bereiden kan. Ter indicatie, een gemiddelde module wissel is in 20 minuten uitgevoerd.
Ons no nonsense service contract bevestigt onze praktische mentaliteit. 

Flexibel
24/7, 12/5 of een nul-uren contract voor onderhoud in eigen regie. Alles kan en ook een combinatie van service levels is mogelijk binnen uw machinepark. Voor alle contracten geldt in het eerste jaar geen factuur, wel de gekozen service! Bent u ook enthousiast en wenst u meer weten? Bel met onze afdeling sales via 0703227474 en wij helpen graag.

Aanvullende kosten
Voor alle type service contracten geldt dat de volgende kosten buiten de overeenkomst vallen en dus worden gefactureerd. Wilt u toch eerst een offerte dan horen wij dat graag tenminste 24 uur voor het geplande service bezoek. Indien tijdens het monteursbezoek onverwachte werkzaamheden blijken met materiaal meerkosten boven de € 100,- maken we altijd eerst een offerte voor uw akkoord. Standaard buiten de overeenkomst vallen o.a. de volgende zaken:

  • Directe service verzoeken om per omgaande te zorggen voor: aanpassen koffieboon, ander servies en/of melk, verplaatsen van de espresso machine
  • Schades, evenementen, ongeluk of storing veroorzaakt door gebruik - anders dan vermeld in de gebruikersinstructie
  • afvoer verstoppingen, losgeraakte water aan- en afvoerslangen, vervanging van breuk wat niet toe te wijzen is aan regulier gebruik
  • reinigingsmiddelen en waterfilters ten behoeve van het dagelijks reinigen en watermanagement van de espresso machine

Lees in de service overeenkomst de volledige voor u van toepassing zijnde voorwaarden. Wilt u iets vragen bel dan met ons kantoor. Voor de actuele prijzen van de verschillende verbruikskosten verwijzen wij u graag naar onze webshop.